maandag 25 februari 2013

Sido - Bilder im Kopf




Een van mijn andere grote hobby's is muziek, iets wat ik kan delen met mijn partner. Hij kan zijn passie voor muziek ook nog delen met de luisteraars van Uden en Veghel waar hij wekelijks een radioprogramma verzorgt op Skylinertv.
Omdat je in de radiowereld veel mensen leert kennen die van muziek houden, kom je ook veel nieuwe muziek tegen. Zo ook dit nummer. Vorige week ontdekt dankzij een linkje op twitter van een radiocollega en dat is een beetje een eigen leven gaan leiden.
Zo belde mijn vriend afgelopen weekend naar Timur Open radio met de mededeling dat hij nog wel een leuk nummer wist voor de dubbele request. Het volgende gesprek volgde:

T&R: Dirk 31 jaar! 31 jaar uit Sint Oedenrode
D: Ja, langs Schijndel om precies te zijn.
T&R: Nou, ongelofelijk. Bij paaspop hè!
D: Ook al.
T&R: Ook al wat bedoel je met langs Schijndel? Naast Schijndel.
D: Sint Oedenrode ligt naast Schijndel.
T&R: Ja naast, moet je niet zeggen langs. Dat klopt niet.
D: Ja nou ja. Je kunt er niet omheen, je kunt er niet langs, weet ik veel.
T&R: Hahaha, hoe ziet je dag er uit vandaag deze zondag, Dirk?
D: Euh, Een beetje bankhangen en zo. Ben niet helemaal fit dusse nouja moet maar.
T&R: Nou lig je, lig je of zit je op de bank. Hoe zit je er bij?
D: Ja dat verschilt per half uur.
T&R: Hahaha. Je moet gaan verliggen anders krijg je doorlig plekken natuurlijk.
D: Jaja precies. En dat schiet niet op.
T&R: Waar wil je ons en de rest van Nederland mee verrassen? Leg eens uit.
D: Sido Bilder im Kopf. Een Duitse rapper. Euhm hoe kun je het het beste omschrijven. Zeg maar de Peter Fox van 2013.
T&R: De Peter Fox van 2013! Wat wordt er nou gezegd! En je daagt ons uit want je zegt die draai je toch niet hier.
D: Ja dat dacht ik eigenlijk. Maar op deze manier draaien jullie hem wel, dus. Hier komt ie Bilder im Kopf Sido.

Bij de afkondiging moesten ze er toch nog even bij vermelden dat ze het een leuk nummertje vonden! Nou we zijn benieuwd of we er in Nederland meer van gaan horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews