maandag 6 mei 2013

Feel Free festival (1)


Zaterdag herdachten we de helden die zich opgeofferd hebben voor onze vrijheid en zondag vierden we die vrijheid. Overal in het land werden bevrijdingsfestivals gehouden en een daarvan was het Feel Free festival in Uden. Op een braak liggend terrein, tussen twee gebouwen, achter een heg was een podium gebouwd. En daar stonden verschillende bands te knallen in het lentezonnetje.
In deze eerste impressie van afgelopen zondag alle aandacht voor het publiek.
















Voor de liefhebbers die de hele reportage ineen keer willen bekijken heb ik hier een link naar de slideshow. Voor de andere die ook graag het verhaaltje achter het festival hebben, inclusief de achtergronden van de bands, de gesprekken die we hadden met de bandleden en de organisatie die mogen nog even geduld hebben, dat komt deze week allemaal online op deze blog te staan.


3 opmerkingen:

  1. hoe later op de avond, hoe losser de sfeer? :-))

    knappe serie, mickey!

    ik kijk nu al uit naar het vervolg hierop! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iedereen voelt zich daar precies goed, dat zie je zo, en het weer was er ook goed voor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-)
    die corona ging er in als koek hé mickey:-)

    mooe serie plaatjes,
    alleen die middelvingers uitgestoken, dat vind ik toch zó banaal als mensen dat doen....

    hij komt écht iets te kort dat zie je :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews