dinsdag 17 september 2013

Take your time girl

 
 
Take your time girl
 
Safe and sound
My hands around your body
We’ll take it day by day
 
I’ll show you around
Guide you through my memories
Every step of the way
 
Take your time girl
Just leave it to me
And hold on to love
Soon you’ll find the world at your feet
Take your time girl
Just leave it to me
And hold on to love
I feel you getting closer every beat
Take your time girl
 
On our own
Everywhere together
I know you’ll count on me
 
But we’re not alone
Your father and your sister
Are waiting patiently
 
Deep in the night
When the whole world’s asleep
I imagine how you’ll be in 2033
And it’s all fine by me
 
Niels Geusebroek

5 opmerkingen:

  1. ik ken het niet, niet het lied en niet de zanger, maar mooi is het wel, mickey! :-))

    "I imagine how you’ll be in 2033 .." ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb dit liedje nog nooit gehoord maar het klinkt wel goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief liedje,
    vol vertrouwen voor de toekomst,
    aan zo'n man geef je graag je hartje weg toch:-)

    dank je wel Mickey..

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog nooit gehoord, maar wat een prachtig lied

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mickey,

    ik ken beide niet, dus de zanger en het liedje.
    Klinkt wel aardig en wat ook zo leuk is dat je de
    tekst erbij hebt gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews