woensdag 24 september 2014

Een kijkje in mijn artjournal






































4 opmerkingen:

  1. heerlijk fleurig en zonnig Mickey,
    mooi hoor:-) en een hartje erbij hoe kan het ook anders:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is echt héél mooi, mickey!

    de kleuren zijn prachtig en alles hoort zo mooi bij elkaar! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met dat relief. Dat heb je echt hartstikke goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist helemaal niet dat je zovele talent had Mickey :-)
    Echt super om te zien en ook heel kleurrijk :-)
    De eerste en de derde vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews