zondag 13 maart 2016

Nu te koop! Spannend!



Met de koffie in mijn hand liep ik naar de kantine voor mijn welverdiende pauze. Snel haalde ik mijn telefoon uit mijn tas. Zou er al iets bekend zijn over de levertijden van mijn proefdruk? Tot mijn aangename verbazing stond er inderdaad een mailtje in mijn e-mailbox met het bericht dat mijn bestelling verzonden was.Ik voelde lichte vlinders opkomen in mijn buik. Nu werd het toch ineens wel erg echt allemaal. Zou het vandaag al bezorgd worden of toch morgen? 

Toen ik later op de dag thuis kwam met twee volle boodschappentassen kwam Dirk me al tegemoet gelopen. In eerste instantie enkel om de auto te controleren die wat last had van een rood lampje dat maar niet meer uit wilde gaan, op het dashboardkastje. Toen dat probleem verholpen was gingen we samen naar binnen. 
Ik begon meteen enthousiast te vertellen over het mailtje en dat het eerste boek niet lang meer op zich zou laten wachten. Dirk zweeg, liep naar de kamer en haalde een pakketje voor de dag. 'Bij de buurvrouw afgeleverd vandaag, ik dacht ik wacht maar met openmaken tot je thuis bent.' Ik nam het aan, maakte het voorzichtig open en vond een eerste exemplaar van 'De kracht van het gevoel'.

Vandaag presenteer ik jullie met trots de omslag van mijn debuutroman 'De kracht van het gevoel'. Na jaren van schrijven, heeft het verhaal nog een hele tijd op de plank gelegen, totdat een vriend van mij vond dat het tijd werd om er echt iets mee te gaan doen. Dus heb ik de stoute schoenen aan getrokken, het document uit de kast gehaald. De stof eraf geblazen, en ben ik er serieus mee aan de slag gegaan om het helemaal af te schrijven. Na een oproep op facebook meldde Noortje Rooijakkers zich bij mij aan om het script een keer helemaal na te kijken op schrijf en stijlfouten, en het idee boek begon al steeds meer vorm te krijgen. Na het nodige redactiewerk is het nu dan eindelijk zover dat ik gisteren mijn eerste proefdruk heb ontvangen. Een heel spannend moment voor mij, want hoe zal iedereen het vinden. De paar proeflezers die ik gehad heb waren enthousiast, maar vinden jullie dat ook?
Vanaf nu te bestellen in de webshop van Yanga.be. Klik hier om naar de webshop te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Je eigen boek: iets om heel trots op te zijn! Ik hoop dat veel mensen je boek willen bestellen/lezen.
    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik hoop het ook!
      Maar het zal wel meevallen ;-).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews