woensdag 4 mei 2016

Onmacht



Machteloos 
Lamgeslagen 
Staan we

Langs de zijlijn 

Geen woorden 
Te vinden 
Die iets 
Kunnen betekenen 

Kracht
Liefde 
Sterkte 
Tegen de pijn

We leven mee
En zullen 
Er voor je zijn

Kun je daaruit 
Putten 
Bron van energie? 

Of enkel 
Losse woorden 
Ik weet het 
Nu even niet

© Mieke van de Vossenberg

Van dichtbij mogen meemaken hoe machteloos je langs de zijlijn komt te staan, als je dierbare slecht nieuws krijgt. Zulk slecht nieuws dat woorden ineens niet meer toereikend blijken te zijn om uit te drukken wat je voelt.

4 opmerkingen:

  1. Oei Mickey heel veel sterkte voor jou en je dierbare

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .... Mickey..... als je het van heel dichtbij meemaakt is het weer anders hé.
    ik weet het...

    heel veel sterkte met het verdrietige nieuws, en heel veel kracht gewenst

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht om dit te lezen. Met emotie en gevoel geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig gedicht Mickey of eigenlijk moet ik zeggen dat je je gevoelens heel mooi hebt verwoord. Vreselijk om weer een dierbaar iemand te moeten verliezen.
    Heel veel kracht en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews