woensdag 17 mei 2017

Bijzondere plekjes

Weerspiegeling



Wandelen in de omgeving levert elke keer weer nieuwe plaatjes op. Ondanks dat ik de omgeving al bijna op mijn duimpje ken, kom ik steeds opnieuw verrassende dingen tegen. Een andere lichtinval, vanuit een andere hoek bekeken of ineens een nieuw werkje uitgekerfd in een boom. De wereld hoe dicht ook bij huis blijft me telkens weer verrassen.



Weerspiegeling









Van de lampen aan de voordeur van huizen zou je een hele aparte blog kunnen vullen. Een leuk project om een keer aandacht aan te besteden!




Van de houtkunstenaar van Boskant vindt je overal kleine kunstwerkjes terug in het landschap. Met zijn welbekende spreuken!























De kabouters bij het molentje zijn aan een opknapbeurtje toe, evenals de molen zelf, die best een nieuwe verfbeurt kan gebruiken.













Lijnen en vormen in het landschap.



Het landschap kenmerkt zich door vele weides, slootjes, houtwalletjes, populierenbomen en diverse dieren. Door alleen al een rondje te gaan maken in de omgeving heb je al vele dieren gespot.






Kleine details, als sloten, stapels pallets en oud hekwerk afgewisseld met nieuw hekwerk.


















Een afwisselend boerenlandschap in het Groene Hart van Brabant.




Fluitenkruid






Zelfs paddestoelen kwam ik tegen.


Lijnenspel


1 opmerking:

  1. Hallo Mickey daar zitten aardig wat mooie ontmoetingen bij. Ik heb het graag ontmoet. Ik wens je nog mooie wandelingen toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews